چکیده: (3203 مشاهده)
هــدف توسعـه دانشگاهها، آنها را به جستجوی مکـانهای جدید سوق میدهـد و به این ترتـیـب تغییرات سازمانی پدیدار میشود. دانشگاه تربـیت معلـم تهران از جمله دانشگاههایی است که از پــی این هدف به خارج از تهران گستـرش یافته است. این فـرایند که از حدود 27 سال گذشته آغاز شده، هـنوز به اتمام نرسیده و درحال حاضر این دانشگاه را بـا وضعیت خــاصی مواجه ساخته است. اول آن که دانشگاه تربیت معلم از تهران فاصله گرفتــــه، دوم آن که این جـدایی بـه شکل کامل انجام نــشده است. زیرا بــخشی از فعالیتها در تهران و بخشی دیگردرحصـارک انجام میشود. نویسنده درصدد است مشکلاتی را که اکنون این وضعیت درسطح کـنشگران فــردی، دانشگاه به عنوان یک کنشگر سازمانی و تعامل میان دانشگاهی ایجاد کرده، تشریـح نماید.
نوع مقاله:
پژوهشی اصیل |
انتشار: 1383/3/26