You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی وضعیت اجتماع علمی استادان علوم اجتماعی شهر تهران (با اتکا بر نظریه میدان پیر بوردیو)
مهناز جلیلی *، محمد جواد زاهدی مازندرای، فرهنگ ارشاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه سطوح چهارگانه شکاف دیجیتالی برحسب متغیرهای جمعیتی (مورد مطالعه: شهر رفسنجان)
فهیمه حاج اسماعیلی *، حسین کاظمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه میان نسلی ایدئال‌های ازدواج و فرزندآوری با تأکید بر نقش ویژگی‌های زمینه‌ای در شهرستان سنندج
سعید خانی *، حسین محمدزاده، محمد جلال عباسی شوازی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کاوش فرایندهای اجتماعی شکل گیری عواطف جوانان از بازار اشتغال افغان های مقیم شیراز
علی روحانی *، مسعود انبارلو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML زمینه‌های اجتماعی مهاجرت های کج‌روانۀ فروشندگان مواد مخدر شهرستان کوهدشت
سید حسین سراج زاده، محمدرضا پویافر *، حدیث مینایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل رابطه بین ناسازی در سطح میدان‌ برون‌دانشگاهی و بیگانگی دانشگاهی
علی اصغر فیروزجائیان *، بهزاد هاشمیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML برساخت و اولویت‌بندی مسائل اجتماعی در وبلاگ‌های‌ تحصیل‌کرده‌های ایلام
علی فیض اللهی، احمد بخارایی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آرزوهای آنومیک جوانان و پیامدهای آن
ایرج فیضی *، هوشنگ نایبی، سعید معیدفر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سرمایۀ فرهنگی و رفتارهای زیست‌محیطی خانواده های تهرانی
سید حسین نبوی *، علی مختاری هشی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیلی بر فرسودگی تحصیلی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان
رضا همتی *، اسما صادقی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML معرفی کتاب فهم جوانی در مدرنیته متأخر
فاطمه محمدزاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML معرفی و نقد کتاب مسائل اجتماعی از دیدگاه انتقادی
جواد مداحی *، طاهره لطفی خاچکی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقد و معرفی کتاب نقد و معرفی کتاب دومین گزارش وضعیت اجتماعی ایران 1388-1396 همبستگی اجتماعی و نابرابری؛ آسیب های اجتماعی و نابرابری
ضحی معتمدی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


حقوق این وب‌سایت متعلق به دوفصلنامۀ مسائل اجتماعی ایران است.

طراحی و برنامه‌نویسی: یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Journal of Social Problems of Iran

Designed & Developed by :Yektaweb