دوره 1383، شماره 44 - ( 3-1383 )                   جلد 1383 شماره 44 صفحات 162-129 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2654 مشاهده)
هــدف توسعـه دانشگاه‌ها، آن‌ها را به جستجوی مکـان‌های جدید سوق می‌دهـد و به این ترتـیـب تغییرات سازمانی پدیدار می‌شود. دانشگاه  تربـیت معلـم تهران از جمله دانشگاه‌هایی است که از پــی این هدف به خارج از تهران گستـرش یافته است. این فـرایند که از حدود 27 سال گذشته آغاز شده، هـنوز به اتمام نرسیده و درحال حاضر این دانشگاه را  بـا وضعیت خــاصی مواجه ساخته است. اول آن که دانشگاه تربیت معلم از تهران فاصله گرفتــــه، دوم آن که این جـدایی بـه شکل کامل انجام نــشده است. زیرا بــخشی از فعالیت‌ها در تهران و بخشی دیگردرحصـارک انجام می‌شود. نویسنده درصدد است مشکلاتی را که اکنون این وضعیت درسطح کـنشگران فــردی، دانشگاه به عنوان یک کنشگر سازمانی و تعامل میان دانشگاهی ایجاد کرده، تشریـح نماید.
متن کامل [PDF 296 kb]   (4052 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی |
انتشار: 1383/3/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.